The Shame

Am un prieten care a fost – şi s-a întors – din Afganistan, care-mi povesteşte, de câte ori ne ducem la câte-o bere, o mulţime de lucruri de-acolo, lucruri care vin într-o contradicţie flagrantă cu ceea ce se difuzează pe radio – şi, bănuiesc, pe televizor de-asemenea dar cum nu servesc aşa ceva. n-aş putea să spun cu precizie. Oricum, nu voi intra în detalii, oricât aş vrea să o fac, pentru că, deocamdată, prietenul meu m-a rugat să nu le fac publice.
Ceea ce mi-a povestit până acum m-a înfuriat îngrozitor şi m-a determinat să fac ceva, orice. Aşa a ieşit ceea ce se află mai jos. Poate e o aiureală, poate e o copilărie, poate e o porcărie. Pentru mine a contat, că m-a mai eliberat de tensiune.

Mai sunt vreo trei chestii pe care, în timp, le-am pus cap la cap, toate la nervi, frustrare sau de-a dreptul durere aşa că, dacă vreţi, le puteţi vedea tot acolo, pe Vimeo, la adresa https://vimeo.com/user44749587/videos
Nu daţi like sau altceva acolo pentru că intru rar la adresa aia, doar atunci când vreau să încarc ceva – doar uitaţi-vă şi, dacă vă plac, îmi pare bine. Dacă nu, nu, no harm done. 🙂

2 thoughts on “The Shame

Leave a Reply

