Texte din arhivă (3)

Textul pe care aş vrea să vi-l recomand azi nu e scris într-un mod care să epateze (mă rog, nu zic că vreunul E) şi nici nu prezintă vreo analiză stufoasă asupra vreunei probleme existenţiale.
Textul e despre un om la care ţin foarte mult, omul care m-a învăţat enorm de multe lucruri. Nu are masterate, nu are doctorate dar e un autodidact care, oarecum forţat de împrejurări, a reuşit să înveţe patru limbi străine aproape la perfecţie, fără profesor, cursuri sau meditaţii. E un om cu mult bun simţ şi cu o percepţie foarte ascuţită asupra vieţii, un om de la care sunt mândru că am avut ocazia să învăţ.

Nea Florică

 

2 thoughts on “Texte din arhivă (3)

  1. Aveam impresia ca am citit tot ce ai publicat pana acum… Tare frumos scris, colorat si plin de simt.
    Am sa imi permit si un fel de impunsatura. 🙂
    Nu-i rau cand cautand in arhive gasesti ceva sa iti placa mult, nu? Ca atunci cand deschizi vara frigiderul si gasesti o bere de a carei existenta uitasei complet… Deja stii cam cum ii va fi gustul si cu toate astea, fasaitul pe care il face cand o deschizi si racoarea te surprind de fiecare data.
    Cheers!

    Liked by 2 people

Leave a Reply

