Gloanţe oarbe (6)

Negoiţă, iarna asta n-ai mişcat un deget în sector, futu-te-n cur pe unde bei apă! Ai băgat pe traseu câteva Toyota cu nişte lame prăpădite, care s-au ferit ca de lupi să intre pe străduţele dintre blocuri! Eşti nesimţit, bă!

bullet

ROSAL, firma care “face curăţenie”. Aşa scrie pe maşinile lor, “Facem curăţenie!” Pe lângă faptul că, după ce ridică gunoiul, lasă în urmă nişte ditamai băltoace maronii, pline de zoaie, care put de-ţi ridică părul măciucă şi să te ferească sfântu’ să calci în ele, pentru că, probabil, dizolvă şi talpa bocancilor, firma asta n-a fost în stare să dea zăpada nici măcar în faţa propriului sediu de sector.
Auziţi, mă? Eu, în locul vostru, aş modifica sloganul ăla de pe maşini… în loc de “Facem curăţenie!”, aş scrie “Ne doare-n pulă.”

bullet
Trebuie să plătesc pe cineva care să stea în maşina mea 24 de ore din 24. Asta pentru că, în conformitate cu legea aia nouă, eructată de blonda Gaby, Poliţia are dreptul de a ridica orice maşină, din orice loc, dacă nu e aşezată într-un loc marcat corespunzător unui loc de parcare. Dacă, însă, e cineva în maşină, nu o mai ridică.
Acuma, cum proporţia între locurile de parcare amenajate regulamentar şi numărul de maşini din Bucureşti e cam de 50 la 1, întrebarea mea e unde dracu’ o să depoziteze ăia maşinile ridicate? O să facă o parcare maaaaare, undeva lângă Bucureşti? Blonda de la Primăria Generală (hai sictir!) e tot mai blondă în fiecare zi… mă-ntreb cine dracu’ a votat-o pe-asta, Organizaţia de Femei din ONG-ul ăla, În Patru Labe? Sau Lăbuţe…? Vasluienii rezidenţi în Bucureşti?
O să ne mănânce blondele, mă…

bullet
Clubul ăla, Bambu, a ars şi s-a prăbuşit şi doar un noroc chior a făcut să nu moară oameni.
Când a ars Colectiv, Preşedintele Klaus Iohannis era foarte nemulţumit de nişte lucruri. Aşa că a ars. Colectivul.
Preşedintele Klaus Iohannis a fost, zilele astea, din nou, foarte nemulţumit de alte lucruri – fleacuri cu SRI, Coldea, PSD, Dragnea… de-astea. Şi Bamboo a ars.
Pe bune?? N-aş vrea să se supere domnu’ Klaus pe mine, drace!
O să-mi mai cumpăr vreo cinci extinctoare, să le am prin casă…

Leave a Reply

