De pe drumuri

Mi-am făcut puţină ordine prin poze şi m-am gândit să pun aici câteva de pe cursa de la începutul lunii, prin Slovenia, Italia, Franţa şi Spania. De fapt, sunt capturi de pe camera din cabină şi uneori a trebuit să o îndrept cu mâna spre câte un loc care mi se părea mie că arată bine. Cred că va trebui să-mi iau o cameră de-aia panoramică, să nu mă tot întind de la volan până spre mijlocul cabinei…
Oricum, primele poze sunt din Slovenia – arată satele alea de zici că sunt staţiuni şi sunt atât de curate că-ţi vine să te dai jos şi să ştergi roţile cu şerveţele umede ca să nu le faci ălora mizerie.
Următoarele sunt din Italia, spre Ventimiglia apoi Franţa, pe Coasta de Azur spre Marsilia şi apoi Spania, la intrarea dinspre La Jonquera spre Madrid şi Malgrat.
Spaţiul de pe blog nu-mi permite să tot încarc la nesfârşit poze aşa că trebuie să fiu econom. 🙂

6 thoughts on “De pe drumuri

  1. Foarte frumos prin Slovenia, am fost si eu in urma cu cativa ani si tin minte ca m-a impresionat si pe mine curatenia. M-a prins ploaia la un moment dat si nu aveam umbrela, am ajuns in camera de hotel uda din cap pana in picioare si ce m-a surprins era ca aveam hainele curate inclusiv papucii, nici urma de noroi. In Romania cand te ploua nici nu poti spera ca pantofii sa iti ramana in stare intacta.

    Liked by 1 person

    • Slovenia e deosebită, într-adevăr, de majoritatea ţărilor europene; nu ştiu dacă e vorba de mentalul oamenilor, de localizarea geografică (sau geo-politică) sau de toate astea la un loc. Prin hoteluri n-am fost dar îmi aduc aminte că, prima dată când am trecut pe-acolo, am condus sub viteza legală doar pentru a putea să văd cât mai multe şi, la un moment dat, mă durea gâtul de cât îl sucisem dreapta/stânga.
      Fără exagerare, cred că aş putea spune că e o ţară în care mi-aş face toate concediile.

      Liked by 1 person

  2. Cu oboseala te obişnuieşti… unele locuri sunt, însă, atât de frumoase încât rişti să uiţi că eşti în curbă dacă caşti gura prea tare. 🙂
    Scuze pentru răspunsul tardiv; azi după amiază m-am întors acasă şi chiar n-am avut cum să intru pe net, că mi s-a bulit laptopul… tre’ să-mi iau naibii altul.

    Like

Leave a Reply

