IF … NIK

jukeAzi a trebuit să dau o fugă până la Braşov şi, pentru că nu mai aveam chef să iau maşina de la muncă, am plecat cu a mea.
Pe întoarcere, la sensul ăla giratoriu pe care se iese spre Buftea, un… un animal cu o troacă de Nissan Juke alb, cu număr de Ilfov terminat în NIK (bă, dacă citeşti asta, îţi doresc o roabă de hemoroizi fix în gaură!) – aşadar, ăla în paralel cu mine. Eu, relaxat, pe banda 1, calc uşor frâna să intru în sens iar cretinul cu Juke, aflat la un metru înainte pe banda 2, ia brusc şi hotărât volan dreapta. Habar n-am cum am reuşit să mă înfig în frână da’ mai aveam puţin şi frânam cu piciorul direct pe asfalt; am oprit la un fir de păr de tâmpitul ăla. Mi-a sărit inima până la nori, frate! M-am uitat fioros la ăla, ăla se uita la mine ca la un animal care nu există. Avea în dreapta o mumie care sigur asistase la pelerinajul lui tata Moise prin deşert şi ce credeţi, mă, că face Matusalem? Mă înjură, mă! Tot pe mine! Tata lu’ Nefertiti! Mumia!! Ilfoveanul ăla coclit pleacă din loc iar pe mine m-au apucat nişte draci ca-n filme. Ăla îi dădea tare pe porţiunea aia dreaptă înainte de A3, chipurile ca să nu-l ajung din urmă da’ l-am ajuns, haha! pe banda 1, aveam vreo 120 şi m-am apropiat la un milimetru în paralel, am coborât geamul şi-am urlat “Trage pe dreapta să te omor, futu-ţi naţia mă-tii de animal!” N-a tras – previzibil, dar a călcat-o iar eu a trebuit s-o las moale că aveam camioane în faţă. L-am ajuns din urmă pe A3 – se ducea animalul de săreau scântei din cauciucuri, soro! Da’ şi io, mare nebun! la zece centimetri în curu’ lui, îi făceam semne cu gâturi tăiate, pistoale la tâmplă, te fac, ‘mnezău mă-tii, că dacă eram cu camionul în sensul ăla, te omoram, bă labagiule, şi pe tine şi pe taica Im Hotep din dreapta ta! M-am dat iar lângă el şi l-am ţinut aşa, la vreo 150-160, câţiva kilometri, şi îi rânjeam cu toţi dinţii, cu feţe fioroase de pirat la abordaj. Mumia holbase ochii aşa de tare că am zis c-o să-i sară lentilele de la ochelari, frate! Până la urmă a călcat-o, zic eu, la blană, că a luat un start de rachetă, cred că avea deja 200 când a ţâşnit din loc. L-am lăsat în plata Domnului, că mai făcea vreo tâmpenie şi trebuia să sun la 112…

Aşa că, băi cretinule cu Nissan-ul Juke alb, de Ilfov, cu terminaţia NIK la număr, să-ţi plouă cu scârnă şi găinaţ de raţă în fiecare zi a vieţii tale de tâmpit. Să-ţi cadă gardu’ de la casă, să-ţi iasă bube pe puţă şi să-ţi refuleze căcatul din budă în fiecare seară! Şi să-i spui lu’ mumia proptită în dreapta ta că la vârsta aia n-ar trebui să mai înjure oamenii, că s-ar putea găsi unul care să-i îndese proteza în faringe! Boule!

LATER EDIT: …da, da’ m-am distrat cosmic!

3 thoughts on “IF … NIK

  1. De asta circulam asa pe drumurile din Romanika,din cauza voastra,smekerii care va dati rotunzi si faceti scamatorii din astea! Te-ai gandit ca poate omul ala se speria si aparea o tragedie??? Daca vrei sa circuli regulamentar nu ai loc de voi,smekerii cu talente de soferi!!! Sa-ti fie rusine!!!!

    Like

    • Fiule, departe de mine gândul de a te supăra atât de tare încât să fumegi pe blogul meu.
      Trage aer în piept, reciteşte ceea ce ai scris şi încearcă să gândeşti ceva mai mult atunci când scrii ceva ce devine public.
      Singurul lucru pe care îl aprob, din comentariul tău, e cel legat de faptul că omul ăla se putea speria – aici ai dreptate.
      Nu sunt vreun “smecher”, nici pe departe şi, dacă mă uit la modul tău de exprimare, sunt convins că am mai mulţi kilometri cu spatele decât ai tu cu faţa aşa că ce-ar fi să aştepţi până vei şti ceva mai multe?

      A, da… şi e ROMÂNIA, nu ROMANIKA şi, de asemenea, se scrie ŞMECHER, nu ŞMEKER. Bine că n-ai scris “jmeker”…

      Numa’ bine.

      PS: să mă anunţi când consideri că te-ai făcut de râs suficient, să-ţi şterg comentariul…

      Liked by 1 person

Leave a Reply

