… urmează un anunţ important…

Pentru cei mai tineri, titlul reprezintă un fragment din atenţionarea crainicului de radio prin anii ‘40 şi suna aşa: “Cetăţeni, nu părăsiţi aparatele de radio. Urmează un anunţ important pentru ţară!” iar în filmele româneşti de mai târziu, cu comunişti buni care îi băteau la cur pe hitleriştii cei răi se auzea, deseori, anunţul cu pricina, rostit cu o voce nazală de un crainic surescitat.
În fine, ideea e că urmează un anunţ – al meu.
După cum se vede cu ochiul liber, pe bara din dreapta, în partea de jos, am listat blogurile pe care le urmăresc, în ideea că, dacă tot vorbim de o comunitate, hai să-mi aduc şi eu aportul într-un fel la promovarea unor texte ce merită citite.
Scanând eu printre ele, aşa, m-a pocnit revelaţia faptului că, din blogurile listate acolo, doar în câteva cazuri există şi reciprocitate, aşa cum ar fi frumos şi normal. Acuma, nu mă agit eu după armate de cititori sau după promovări ale blogului sau alte alea – dacă mă frământa asta, îmi făceam cont pe Facebook, ptiu, ptiu, piei, Satană! Ai auzit, bă, Zuckerberg? Vade retro, Satana!
Oricum, ideea e că m-ar fi surprins plăcut o reacţie de reciprocitate de la toţi cei cărora le urmăresc blogurile dar, dacă nu e, nu e.
Ca atare, cu excepţia a două sau trei bloguri cu care am link-back (referinţe în texte sau reblog), o să dau “unfollow” tuturor blogurilor listate la mine şi ai căror autori au considerat că promovarea asta are un singur sens: de la mine înspre ei. Să nu se supere autorii respectivi; îmi face o reală plăcere să le citesc textele dar ştiţi proverbul ăla care spune că “socotelile corecte întreţin bunele prietenii.”

7 thoughts on “… urmează un anunţ important…

  1. Ha, ha, ma mir ca te-a surprins asta! La unii oameni orgoliul sau amorul propriu , tat un drac! e mai mare decit … mizilicuri din astea, gen “reciprocitate”… Parca daca iti da cineva buna ziua pe strada nu erai obligat sa-i raspunzi?!
    Altceva voiam sa spun, daca n-ai un cont facebuce, nici nu-ti dori unul! poate doar pentru a socializa cu vreun prieten care nu cunoaste alta modalitate de comunicare online, altfel… bleah! e o gramada imensa de gogomani care doresc doar sa-si dea in petic….

    Liked by 1 person

  2. PS
    Nici nu-ti poti inchipui ce calvar a fost sa nimeresc locul unde pun l;inkul site-ului urmarit! Realmente doar din nimereala am reusit sa te bag, dupa vreo 2-3 saptamini de incercari! Prin 2008 mi se parea mult, infinit mai bogat in instrumente si usor de folosit wordpress, cind eram pe ablog sau blogspot pur si simplu imi blestemam zilele ca am abandonat acest blog! ACum imi este de-a dreptul de nerecunoscut!
    Foarte posibil ca unii din cititorii tai sa intimpine aceleasi greutati. Pe mine doar incapatinarea mea de-a dreptul proverbiala m-a scos din acest impas!

    Like

  3. By the way, particula “io” preluata de analfabeti gen Becali din filmele istorice romanesti (neamul asta de sluga se inchipuie a fi urmasul direct si de drept al marelui Mihai Voda!) n-are nicio legatura cu pronumele personal “eu”, sau pers. I-a singular. Este folosit EXCLUSIV in cancelaria domneasca din Tara Romaneasca , ceva mai rar si in Moldova si e datorata scribilor proveniti in majoritate din sudul Dunarii, din Imperiul Asanestilor, majoritatea purtind numele de “Ion”. E doar o ramasita din acest pronume personal si nimic altceva, preluata din obisnuinta de cei care intocmeau hrisoavele domnesti. DE aici apare “Io Mircea, Mare Voievod si Domn…” (voievod= seful armatei, domn= stapinul intregii tari, cel care atribuia domeniile supusilor sai)

    Liked by 1 person

  4. din acest motiv, scribii cancelariilor domnesti a Tarii Romanesti, proveniti in totalitate de la slavii din sudul Dunarii si cei dinn Moldova, de la cancelariile vioevodale ale slavilor de la nord(in general de la polonezi), limba cancelariei domnesti este … limba slavona! pina cind in sec. XIX-lea, se face trecerea la scrierea in limba romana… dar cu caractere KIRILICE

    Like

  5. acum am probleme cu wordpress…
    pina la jumatatea sec XIX-lea, pe vreme ce in Transilvania, limba cancelariei Principatului este… latina!!!! Influentele regionale firesti, naturale, ce vor marca intreaga istorie a Tarilor Romanesti…

    Like

Leave a Reply

