La Broscuța – Câmpia Turzii

Complexul “La Broscuța” e undeva în spate față de drumul principal care traversează Câmpia Turzii, pe strada Teilor (GPS-ul vă duce foarte ușor acolo). Am găsit locul ăsta anul trecut dar, pentru că am început, probabil, să mă ramolesc, abia acum mi-am adus aminte că voiam să-l pomenesc pe blog. Na, cu toții ne ducem…
Camerele sunt mari, impecabile din toate punctele de vedere; camera dublă are două paturi și o canapea extensibilă așa că, atunci când, sătul de dormit în cabină, m-am tras la ei, m-am simțit în camera aia ca la mine acasă. Internetul merge cu viteza luminii, noaptea e liniște și plăcut iar prețurile sunt absolut accesibile – am plătit 105 lei cameră dublă în regim de single cu mic dejun. Personalul e atât de amabil și de relaxat, că-ți vine să te muți acolo cu totul.
Pe lângă toate astea, au un bazin exterior de vreo 25-30 de metri lungime, cu adâncime variabilă plus un parc, bază sportivă și o terasă unde poți să stai la nesfârșit și, pur și simplu, să te relaxezi, mă, lasă naibii serviciul!
Ceea ce pune capac la toate, ca să zic așa, e bucătăria. Haleala, ah, haleala! Nu intru în detalii că deja mi-e foame dar dacă nu încercați mâncarea de-acolo, atunci încă mai aveți ceva de aflat în viața asta, trust me.
Pe Broscuță o găsiți și pe Booking dar puteți suna fără probleme – nu când merg eu acolo, ca să nu-mi ocupați camera!! Glumesc, desigur și uite și numărul de telefon : 0744 934 998 și spuneți că veniți din partea mea.
Cred că niște poze ar fi potrivite aici, este?

La naiba, chiar că-mi trebuie ceva de făcut poze…

LATER EDIT: capitolul 2 din știți voi ce e aproape de final dar e ca naiba de greu să scriu prin parcări… fiți îngăduitori. 😉

3 thoughts on “La Broscuța – Câmpia Turzii

  1. Fain locul, e de incercat. Pare enervant de curat si de civilizat. Imi aminteste de un hotel la care am innoptat odata, la iesirea din Turda. Imi pare tare rau ca nu imi aduc aminte cum se numea… dar aveau lapte de pasare la mic dejun. Genial! 🙂

    Liked by 2 people

  2. Da, chiar curat si destul de frumos aranjat! “Cozy” a fost primul cuvint care mi-a venit in minte. Desi spatiul este cel cunoscut de la vehile hoteluri, ambianta deosebita , modul cu adevarat ingenoos in care l-au amenajat, spune ceva… Oamenii sint preocupati de client! Ceva de necrezut aproape in Romanica ce ne obisuise azi cu altceva… Bucataria era singura necunoscuta din ecuatie, dar ai lamurit-o perfect! Ce bine ar fi sa avem astfel de locuri in numar cit mai mare! Felicitari patronilor!!!! Sper sa ajung odata pe acolo cel putin pentru a ma delecta cu meniul lor! Sint un gurmand desavirsit! Si… nu-mi place sa incerc locuri necunoscute!!!! Inca o data multumiri p[entru recomandari! Chiar se merita sa le faci cunoscute si altora!

    PS

    Cu partea bibliotecii, cum stau, au destule volume de studiat pe acolo? O mincare buna, fara vinacoteca…
    este ca nunta fara toba!

    Liked by 1 person

    • Eu, unul, sunt mai mult orientat spre bere dar nu refuz o lectură de calitate, so to speak. Din ce-am văzut în… bibliografie, ar cam fi ceva de încercat. Acuma își fac ceva renovări la interior dar cred că o să termine repejor.

      Like

Leave a Reply

