Crystal Serenity

M-am întors dintr-o cursă lungă de tot şi, cum mi-e prea lene să scriu ceva, m-am gândit să vă ofer ceva diferit.
Am fost invitat, la un moment dat, să produc un (foto)reportaj despre primul vas de croazieră ce ancora în portul Constanţa şi anume “Crystal Serenity” al companiei Crystal Cruises. Pentru că vasul era mult prea mare pentru danele de pasageri, a trebuit să ancoreze în dana marinei militare.
Cum reportajul n-am cum să-l plantez aici, vă arăt nişte poze făcute pe vasul respectiv. Persoana care apare în câteva poze e o prietenă dragă, care era, la momentul respectiv, coordonatorul echipei de “cabin attendants” de pe vas. În primele două imagini apare comandantul vasului.
Aş fi vrut să fac poze şi în zona unde munceau pălmaşii – personalul de întreţinere şi deservire – dar mi s-a transmis discret şi amabil că compania Crystal Cruises ar fi puţin nefericită dacă aş face asta – got the message, right? 😉
Mai jos aveţi pozele – din nou, îmi pare rău pentru watermark şi dimensiunea redusă dar, după ce m-am trezit cu poze de-ale mele pe o publicaţie online cu pretenţii, fără măcar a fi menţionate sursa/autorul, nu prea mai am chef să văd asemenea gesturi.

6 thoughts on “Crystal Serenity

  1. WAW! Pe asa vas merita sa lucrezi toata viata! M-as multumi si cu o ambarcatiune mult, myult, infinit mai mica 😀

    Like

    • Dixit! Deși n-am făcut poze în zona pălmașilor, m-am informat de condițiile pe care le au și pe bune că nu e combinație. E oare o întâmplare că ăia de pe punțile inferioare sunt, preponderent, din vreo țară africană, din India, Pakistan sau de pe undeva din America de Sud? Nu e. Trag ăia ca robii acolo și, de multe ori, nici nu văd portul, că majoritatea n-au voie să coboare de pe vas la escale. Egalitate între oameni, my ass!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

