Te quiero como un borracho…!

Vă aduceţi aminte de amicul de care vorbeam în textul “De ce nu mi-aş lua o amantă”? Cel pe care l-a prins nevastă-sa ţinându-se de mână cu matracuca? Ei bine, mica lor telenovelă a ajuns la un final dacă nu fericit, măcar previzibil: doamna a intentat acţiune de divorţ, pe motiv de “infidelitate, părăsirea domiciliului conjugal” şi alte asemenea găselniţe.
Ştiu că nu e frumos să vorbesc de necazurile altuia în felul ăsta dar, la naiba, existenţa trebuie condimentată cumva!

Tocmai ce m-am întors de la berea săptămânală cu băieţii iar amicul în chestiune era şi el acolo, întunecat ca norii cei negri de furtună şi descurajat ca unul care, după ce caută o noapte ieşirea din pădure, constată că s-a învârtit, de fapt, în cerc, ca un bou.
Faza e că, după ce l-a prins pe cretin prima dată iar el s-a jurat pe orice că n-o să mai facă şi a fost iertat (cu juma’ de gură, ce-i drept), cucoana l-a prins a doua oară, de data asta într-o ipostază care chiar nu mai lăsa nici un strop de îndoială asupra faptului că domnul punea botul şi la altă păsărică. Adevărul e că a avut şi ghinion, amărâtul: era în parcarea unui “mol” şi o pupa de zor pe gagică iar doamna s-a întâmplat să treacă pe-acolo şi să vadă maşina… punct ochit, punct lovit.
Acuma na, ce să zic, noi am încercat să-l încurajăm că deh! aşa fac prietenii dar nu înainte de a-l informa politicos că e prost de bubuie şi că şi-a făcut-o cu mâna lui (zic şi eu “cu mâna”, ca să fiu politicos).
Planul lui pentru un viitor cât se poate de incert e să-şi continue viaţa cu matracuca deşi, personal, sunt sceptic rău în privinţa şanselor de reuşită şi i-am comunicat asta, cu asigurarea că, dacă va avea nevoie de un loc unde să stea o perioadă, eu am o cameră liberă, cu condiţia ca, dacă vrea să dea la, pardon, buci, s-o facă în altă parte. Nu cred că a apreciat oferta pentru că s-a uitat cam urât la mine pe deasupra berii şi mi-a zis că sunt o javră. Oi fi…

Post scriptum: că tot am ocazia, vă anunţ că am terminat Capitolul 1 din “The angels will rise” aşa că-l puteţi admira acum în toată splendoarea la locul ştiut.

Leave a Reply

