Azi m-am bătut în trafic

Bine, una la mână, nu “m-am bătut” ci i-am spart mecla unuia şi două la mână, ştiu că ce-am făcut e îngrozitor de urât da’ n-am mai putut, frate!
Să vă zic cum a fost: eram cu bicicleta pe la o trecere de pietoni. Aveam verde, sincronizat cu ăia care veneau cu maşinile de după colţ. Acuma, conform legislaţiei ăsteia tâmpite pe care o avem, trebuia să mă dau jos de pe bicicletă ca să traversez – sau nu, dracu’ ştie. Realitatea e că habar n-am dacă mai e voie cu bicicleta prin Bucureşti; poate că s-a şi interzis şi eu nu ştiu… în fine.

Traversam eu, aşa şi vine, frate, unul cu un Logan roşu de după colţ, intrat în curbă cu vreo 400 la oră. L-am văzut şi mi-am dat seama, într-o fracţiune de secundă, că o să mă lovească; era prea aproape şi avea viteză prea mare ca să mai poată să mă evite aşa că am sărit de pe ţoaclă ca Superman pe Wonder Woman. Ăla a pocnit bicicleta când eu eram, cred, încă în aer şi a aruncat-o cât colo. Eu am căzut într-un genunchi pe asfalt de-am zis că mi-a intrat femurul în creier.
Animalul a oprit. Eu încă nu mă ridicasem, că mă durea genunchiul aşa de tare de nu mai vedeam decât ceţuri şi pâcle. Aud în spate: “Bă, băga-mi-aş pula-n mă-ta, de ce nu te uiţi, bă boule, vrei să mori?!” M-am răsucit niţel şi i-am zis cretinului “Mersi că eşti îngrijorat pentru mine, babuinule…” Ăla de colo: “Fu-tu-ţi morţii mă-tii de biciclist de căcat, băga-ţi-aş…” şi aşa mai departe, înţelegeţi ideea. Un burtos la vreo 50 de ani, mahalagiu de-ăla de Bucureşti, plin de el, arogant şi scârbos. Mă înjura, frate, de toate alea pe care le ştia.
Mi s-a pus, aşa, o pată pe creier şi m-am ridicat, şchiopătând spre el. Animalul a dat să fugă (SĂ FUGĂ, MĂ!!!) înapoi în maşină da’ l-am ajuns, l-am prins de guler şi l-am sucit spre mine. Merita să-i vedeţi faţa! “De ce mă înjuri, mă, animalule?” i-am zis şi i-am repezit una drept în faţă aşa de tare că s-a dat cu capul de maşină. A făcut “Ăăăăăuu!!!” şi s-a umplut de sânge pe moacă instant, ziceai că are robinet. I-am mai dat una. A căzut în cur lângă maşină, cu labele pe ochi. “Nu mai daa, nu mai daa!” scheuna javra. Am scos telefonul. “Sun la poliţie,” zic “şi-ţi fac plângere penală, jigodie, să vezi ce ţi-o iei!” Imbecilul aproape plângea şi mă ruga să nu sun la poliţie, că-mi dă bani, că-mi plăteşte bicicleta… M-am gândit puţin dacă să-l întreb dacă fi-sa e măritată da’ am renunţat – dacă avea băiat?
I-am dat mâinile la o parte de pe moacă, să văd ce are; îi turtisem puţin nasul şi buza de sus da’ oricum era urât aşa că… Mi-am scos pachetul de şerveţele din rucsac, i l-am aruncat în poală şi i-am zis “Bafta ta, bă idiotule, că în locul meu n-ai dat peste vreun motociclist din ăla bărbos că te sălta ăla pe stâlp în loc de felinar, cretinule!”
Mi-am adunat ţoacla de pe jos şi m-am cărat. Idiotul ăla mi-a rupt axul din spate.

Să nu faceţi ca mine, că nu-i frumos, pe bune. Vorbesc serios mă, nu pufniţi pe nas! Bine, nu-mi pare rău că i-am reaşezat ăluia faţa, după halul în care m-a înjurat dar, totuşi… e urât, mă, serios…

Aha, şi dacă tot v-am prins, vedeţi că mai aveţi ceva de citit AICI. E tot al meu. Poate că o să vă placă. Pa.

12 thoughts on “Azi m-am bătut în trafic

  1. N-ai fost prea dragut, dar… La dracu’ ce mai trebuia sa faci, sa-i intorci nemernicului si spatele sa te ia la suturi?! Dupa ce ca erai ranit si pe jos… Stiu, nu doresc sa te incurajezi, este condamnabil ce-ai facut! Tare as fi vrut sa fiu in locul tau!!!!

    Like

    • Crezi că nu ştiu cât e de urât ce-am făcut..? Mi-a părut rău de amărâtul ăla după aia, vorbesc serios…
      Tare ai fi vrut să fii în locul meu???? 😀 Drace…!

      Like

    • Poate de-acum animalul se va gândi de mai multe ori înainte de a începe să înjure, mai ales fiind în culpă…
      Pe de altă parte, dacă era mai bun şi mi-o luam original? 😀

      Liked by 1 person

      • o luai pentru o cauza nobila. de fapt, ma mir ca nu s-a intamplat asa. istoria ne invata ca o gramada de… educatori 🙂 au sfarsit prin a o lua-o in freza…
        despre corectitudinea reactiei tale… toti stim cum ar trebui sa procedezi, insa nu alege nimeni cealalta fata a monedei: niciodata nu ar trebui sa se intample modelul asta de situatie. imi place sa cred ca si eu as fi facut la fel…

        Like

Leave a Reply

