Una scurtă de pe dreapta

…de pe dreapta, da, pentru că m-am oprit într-o mică pauză.

calin-popescu-tariceanuAm auzit ieri – și azi mi-am adus aminte – de Onorabilul Președinte al Camerei Deputaților Domnul Călin Popescu Tăriceanu, fostul fotomodel care, de la a prezenta chiloțăraie pe catwalk a ajuns într-o înaltă funcție politică (nu văd legătura între astea două ocupații dar precis că eu sunt de vină: nu judec la parametri suficient de înalți, desigur).
Onorabilul de mai sus și-a luat ieri liber de la muncă, acuzând o “stare de slăbiciune”, conform comunicatului emis, cauzată de “activitatea politică intensă precum și de dieta hipocalorică” a Onorabilului.
Acuma, noi îi dorim, cu toții, desigur, sănătate, putere de muncă și numa’ realizări pozitive în viața sa de zi cu zi pentru că, oricum, în “activitatea politică intensă”, cel mai intens lucru este durerea fix în pulă pe care o are vis-a-vis de țară, cetățeni și toate celelalte căcaturi similare – ca și, de altfel, colegii Domniei-sale. Sănătate, Onorabile!

Încă una și plec.

CRISTIAN-POPESCU-PIEDONE-FANE-3Piedone. Cristian Popescu Piedone, care se simte “acoperit cu documente” ce îl disculpă 100% în cazul celor 64 de morți din Colectiv, lucru ce îi permite să candideze din nou pentru funcția de primar pentru că el, Piedone, este un om “de onoare”.
Mă duc să borăsc.

Aipa.

3 thoughts on “Una scurtă de pe dreapta

  1. Ne lasam inselati ca fraierii de toti Clovnii si Satirii din lume…
    Marturisesc ca eu insumi am, m-am lasat pacalit de acest personaj de Circ, Calin Constantin Popescu Tariceanu, un personaj destul de versat…
    Celalalt Satir, Cristian Poescu Piedone a pacalit prostimea din sectorul 4 cu o strecuratoare ruginita in al carei picior desfacut i s-a revelat… chipul lui Isus!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

