IKEA strikes again

Hai că de data asta o facem pe faţă.
În stânga jos aveţi reclama la bucătăria (?) concepută de IKEA, la preţul de 5.269 lei (pe stil vechi, peste cinzăş’două de milioane de bănuţi).
NOTA BENE: blaturile alea NU se vând cu electrocasnice, lumini iar fraierii ăia patru din dreapta nu intră nici ei în preţ (asta mai lipsea!).
În dreapta aveţi două poze cu bucătăria mea, proiectată de mine, design propriu, executată, cu tot cu electrocasnice, la vreo 4300 de lei acum trei ani.
Daţi şi voi click pe poze să se facă mari.
Am făcut proiectul în 3D Studio Max, mi-a luat cam 4-5 ore PLUS desenul iniţial pe hârtie. Care nu mă crede, să zică, pentru că o să-i ataşez şi mesh-urile din 3D Studio da’ acuma mi-e lene să le caut.
Ia ziceţi, care-i mai meseriaşă? Ia zi, băi IKEA, care-ţi place mai mult, da’ aşa, pe bune, ai?

Cinci mii două sute şaizecişi nouă de lei pe aia a ta, băi IKEA, acuma serios..? Păi a mea cât merită atunci?

Leave a Reply

