Gloanţe oarbe (5)

Băi, am cam multă treabă în perioada asta şi când am primit vreo trei e-mail-uri în care unii îmi băteau obrazul că n-am mai scris nimic, m-am simţit cam naşpa. Oricum, conform principiului care spune că fiecare şut în cur e-un pas înainte, vă mulţumesc, băieţi – nici nu credeam că cineva s-ar osteni să bage de seamă că am fost cam absent în ultima perioadă.
Oricum, vreau să vă urez tuturor celor care îmi citiţi vorbele să aveţi sărbători liniştite, un An Nou civilizat, cât mai multe satisfacţii şi s-aveţi parte doar de bine în jurul vostru.
Nu exageraţi cu băutura şi potolul că ajungeţi la Urgenţă cu sonda pe gât şi colesterolul afară din scală.
Să fiţi sănătoşi şi fericiţi alături de cei care contează pentru voi.

bullet
Aţi văzut câtă poliţie şi alte organe şi-au făcut apariţia, de ceva vreme, pe străzi? Nu ştiu cum e în alte oraşe din ţară dar în Bucureşti e prăpăd, nu alta; unde te uiţi, nu există să nu vezi măcar vreo doi băieţi, fie cu pulanul fie cu chitanţierul la brâu. Unii spun că “e bine, dom’le, să fim în siguranţă!” În siguranţă vis-a-vis de ce anume, că terorişti arabi fioroşi n-am prea văzut să aibă treabă cu noi – dacă nu-l socotim pe amărâtul care s-a trezit să strige “Allah akbar” la târgul ăla idiot de nunţi (târg de ce, mă??) şi în secunda doi era aplatizat sub nişte gealaţi de la servicii care, până să se lămurească că era vorba de o glumă – cretină, dar glumă – au fost ferm convinşi că au făcut captura vieţii lor… probabil vizualizaseră deja şi primele sau avansările…
Nu cumva prezenţa atâtor băieţi în uniformă sau în civil – am ochit chiar eu vreo zece într-o zi – e menită să inducă o anumită stare de spirit unei populaţii şi aşa îndobitocită de colindele alea expirate, de afişele cu moşul ăla senil, de ocaziile unice de “distracţie maximă” şi de nesfârşitele promoţii la nimic?
În timpul ăsta, sub ochii vigilenţi ai “băieţilor”, sute şi sute de nefericiţi tălălăie pe bulevardele luminate feeric, îmbrăcaţi în zdrenţe, tremurând de frig, foame şi boli, sperând la minutul ăla în care oamenii cu case şi maşini vor realiza că “de Crăciun trebuie să fim mai buni”, ca să citez o abjecţie publicitară, râgâită, probabil, de vreun copywriter cu retard mental sever.
Hai sictir, mă.

bullet

Că veni vorba de bulevarde iluminate feeric, aş vrea să-i văd pe infractorii ăia graşi de la parlament, guvern, primării şi Cotroceni adunând impresii de la cetăţenii blocaţi în traficul Capitalei, între orele 15.30 şi 20.30, pe aceleaşi bulevarde iluminate feeric din banii noştri. Spectacolul ar fi de neuitat iar cantitatea de muie pe care şi-ar lua-o nemernicii ăia ar ajunge pentru o călătorie spre Alpha Centauri şi înapoi.
Muie, mă.

bullet

Aţi avut ocazia să vă abateţi prin Pipera între orele 14.00 şi 19.00? Ce se întâmplă acolo e absolut ireal iar peisajul l-ar face invidios pe orice pictor suprarealist.
Avem, pe de-o parte, turnuri de sticlă cu pretenţii de Occident, de un prost gust desăvârşit şi o arhitectură care ar băga în depresie şi un măgar râzăreţ de Vaslui, făcându-l să gângurească ca o porumbiţă îndoliată.
Pe de altă parte avem tot felul de copii idioţi, îmbrăcaţi de tot râsul, cu plastice atârnate pretenţios de grumaz, priviri moarte şi expresii arogante de birou tip “open space”, unde până şi femeia de serviciu se dă cu Chanel no.5 şi spală cu mopuri de aur, care ies la ţigară în faţa firmei, tremură de frig şi beau cafea de automat, doi lei păhărelul de pişoarcă de ciorapi împuţiţi şi sunt convinşi că mai bine de-atât nu se poate.
Avem, după aia, maşini de lux, conduse de tot felul de tipi cu nişte moace acre de ţi-e şi scârbă, dracului, să te uiţi la ei sau de blonde cu nasul pe sus, priviri sictirite şi urme albe pe la colţul gurii care atunci când intră la OMV-ul ăla din sensul giratoriu dau ca vitele cu maşina în pompă pentru că sunt prea proaste ca să realizeze că “bag-o la pompă” nu e totuna cu “bag-o în pompă”.
Şi în sfârşit, rege peste toţi şi toate, avem noroiul de pe străzile într-o veşnică reparaţie, noroi în care se scaldă, cu o resemnare vecină cu nebunia, toată gaşca de mai sus.
Ca porcii.

bullet

Am fost, de curiozitate, la ceea ce se numeşte “târgul de crăciun” sau aşa ceva, de la Universitate. Pe lângă cacofonia sonoră absolută şi înnebunitoare, am constatat cât de multe sunt lucrurile de care n-am nevoie şi de-atunci mă tot chinui să aflu motivul pentru care oamenii cheltuiesc o groază de parale pe nişte căcaturi pe care le poţi găsi la mai puţin de jumătate de preţ în alte locuri, unde nu există nici poluare sonoră şi nici şocuri olfactive-vizuale.

bullet

Discursul lui Klaus Iohannis din Parlament? Mă tot chinui să găsesc ceva de scris despre el dar nu reuşesc.
Mai bine rămâneai la Sibiu, mă.

bullet

Încă una pe care, din grabă, am omis să o adaug.
Dat fiind gradul de ticăloşie şi nesimţire al clasei politice româneşti, dată fiind incapacitatea bandiţilor ălora de a pricepe că sunt urâţi de toată lumea, m-am gândit să pun problema în alt mod.
Astfel, adresez un mesaj tuturor parlamentarilor şi politicienilor români: dacă au coaie şi sunt bărbaţi adevăraţi, să ne vedem în orice zi, în faţa casei poporului, unu’ la unu’, cu mâinile goale şi să rezolvăm problema ca între bărbaţi.
Care cade primul, ăla pleacă acasă, de tot.
Care ai coaie de-ajuns de mari pe-acolo, dă un mesaj pe Contact.

Leave a Reply

