Iar sunteţi tâmpiţi…

sillyO să fiu scurt şi la obiect.
În incendiul de la clubul “Colectiv” au murit o groază de oameni. Au fost răniţi, grav sau mai puţin grav, mulţi alţii. Nu redau cifrele pentru că nu e relevant; şi dacă murea unul singur, era la fel de tragic. Nu vorbesc nici despre suferinţa familiilor pentru că mă împiedică o decenţă elementară (spre deosebire de mass-media, care nu posedă aşa ceva). Toate astea din cauză că patronul nu s-a conformat prevederilor legale, bla, bla, bla…

Prima mea iniţiativă ar fi să-i strâng de coaie pe căcaţii ăia de la ISU care au dat avizul de funcţionare. ISU-iştii ăştia au venit şi pe la noi pe la depozit şi ne-au futut din toate poziţiile pentru că diagrama de evacuare era cu 20 de centimetri mai la stânga decât îi plăcea puştiului ăluia cu trese pe umerii lui înguşti; ne-au dat şi amendă pe chestia asta (!!). Dar pe patronul de la “Colectiv” l-au lăsat să meargă înainte. Chestie de şpagă, presupun.
Raed Arafat, oripilat şi el, carevasăzică, a dispus controale în mall-uri, cluburi şi alte locuri de adunătură, pentru a se asigura că nu se va mai întâmpla aşa ceva. Până acum, de ce n-aţi făcut controalele astea, domnu’ Arafat? Cam ce-aţi păzit? Dacă abia de-acum o să faceţi controale, până acum cum au funcţionat toate alea, în baza căror avize, eliberate în ce fel? Sau, pe cât (dacă pricepeţi unde bat)?

Bun, aşadar, tragedia de la clubul “Colectiv” a declanşat un val de furie hipsterească, cu ochelari aburiţi, bărbuţe zbârlite şi chelii transpirate.

Una din imbecilităţile promovate – unde altundeva decât – pe Facebook a fost o petiţie online care zicea ceva de genul “nu mai ieşim în cluburi sâmbătă şi duminică, din respect pentru victime.” Asta sună leit ca tâmpenia ailaltă cu “Je suis Charlie”, încă o băşină cerebrală trasă de alţi retardaţi cărora le intră “solidaritatea” în erecţie doar atunci când mor nişte oameni din cauza unui sistem de căcat şi a unei libertăţi prost înţelese. Mă retardaţilor, voi chiar credeţi că doare pe cineva la un metru în faţa pulii că nu mai ieşiţi voi în cluburi? Chiar atât de cretini sunteţi? Ce dracu’ sunt fandoselile astea de primadone pe voi, tăntălăilor? Înţeleg că de luni încolo o să vă duceţi iar în cluburi, ceea ce mă face să cred că, în capul vostru ăla sec, victimele tragediei de la “Colectiv” merită doar două seri de respect; după aia, Dumnezeu cu mila… Acuma, după mintea aia a voastră puţină, ţara întreagă se va cutremura de oroare la cumplita voastră decizie de a nu mai bea Mai-Tai la Bambu sau dracu’ ştie pe unde iar voi veţi fi eroii care au schimbat un sistem pentru că au stat două seri acasă sau la terasă pe Magheru. Bravo mă, cap aveţi, minte… ce vă mai trebuie…

O altă enormitate, băgată la înaintare tot printr-o petiţie online (mie-mi plac naivii ăştia care încă n-au trecut, mental, de perioada preadolescenţei şi îşi închipuie că rezolvă probleme prin petiţii online) este solicitarea hipsteraşilor ăstora cocliţi de a se închide Centrul Vechi pentru reabilitare şi, de asemenea, de a se interzice sărbătoarea de Halloween în România.

Băi dobitocilor: Centrul Vechi a mai fost închis, tot pentru reabilitare iar când s-a deschis, v-aţi bulucit ca oile la măsuţele alea sexy ca să vă faceţi muci din două beri, fără a vedea că, de fapt, aşa-zisa reabilitare era doar un căcat pe băţ. Nu v-am auzit revoltându-vă atunci. Nu v-am auzit să vreţi să-l luaţi de ouă pe primarul general pentru că a ciordit din banii ăia, nu v-am auzit deloc, deloc. Mie-mi place să beau bere în Centrul Vechi, departe însă de voi şi de ifosele voastre greţoase de Prinţese de Foaie-Verde, aşa că, dacă vreţi să se închidă ceva, închideţi-vă voi în baie şi daţi-vă cu dinţii de marginea veceului, bine?

Doi la mână: nu puteţi interzice nici o sărbătoare, importată sau autohtonă, pentru că trăim într-o ţară liberă în care fiecare sărbătoreşte ce vrea pula lui atâta vreme cât nu e cu svastici sau cu negarea holocaustului – c-aşa spune legea, cretinilor. Puteţi să tot behăiţi voi că Halloween-ul e cu Satana sau cu draci sau cu alte alea horror; unora le place, mă, iar voi n-aveţi dreptul să dictaţi altora ce să le placă şi ce nu. E adevărat, pe mine, unul, nu mă atrag astea dar le respect celorlalţi dreptul de a le plăcea, atâta vreme cât nu mă deranjează.

Încă una care îmi zburleşte părul de draci: valul de supărare populară, furia nemărginită şi gândurile de răzbunare din cauză că un bou nu a respectat legea iar alţi boi i-au dat voie s-o facă. N-am văzut atâţia nervi atunci când au crescut impozitele. N-am văzut atâţia nervi atunci când au scăzut pensiile. Nu văd atâţia nervi din cauza defrişărilor catastrofice. N-am văzut atâţia nervi pentru victimele câinilor vagabonzi, pentru victimele accidentelor rutiere, pentru victimele malpraxis-ului medicilor-măcelari, făcuţi la apelul bocancilor, la escrocheriile bandiţilor de la parlament, guvern sau cotroceni (da, mă, cu litere mici!) sau la escrocheriile tâlharilor de la patriarhie.
Dar aici, pentru că nişte căcaţi cu ochi care habar n-au pe ce lume trăiesc s-au ofticat că cluburile alea de doi lei sunt chiar un pericol pentru pielea aia a lor finuţă, se revoltă lumea, mamă, mamă!

N-am chef să trag concluzii de-alea cu morală sau să duc cititorul, prin cuvinte, la o concluzie; mă rezum să vă repet ceea ce v-am spus deja în titlu: iar sunteţi tâmpiţi; muriţi, mă.

Leave a Reply

