Din ciclul “N-o să-ţi vină să CREZI! Nu rămâi GRAVIDĂ dacă nu ÎNGHIŢI!”

Citesc câteva publicaţii online în mod regulat, pe de-o parte pentru a afla – şi a mi se confirma – că trăim într-o lume de căcat, populată cu proştii de noi, care ne lăsăm conduşi de tot felul de bandiţi şi curve iar pe de altă parte, pentru a mă amuza la unele titluri absolut demente pe care publicaţiile respective, altfel care se vor respectabile, le publică pe site-urile lor.

Când eram un tânăr jurnalist, una din principalele reguli învăţate a fost aceea că titlul şi şapoul trebuie să conţină sinteza materialului, astfel încât cititorul să afle subiectul încă de la început, într-o manieră care să-l determine să citească materialul până la capăt.

Mai apoi, intrând în profunzimea fenomenului motoarelor de căutare şi a tehnicilor de indexare a conţinutului pentru a fi găsit uşor pe principalele motoare de căutare, una din tehnicile de bază era aceea de a scrie anumite cuvinte cu MAJUSCULE pentru a corespunde algoritmilor utilizaţi de Google, Yahoo, Altavista (care exista pe-atunci) precum şi de majoritatea celorlalte asemenea.

Ceea ce văd în ultima perioadă pe majoritatea publicaţiilor online este nimic altceva decât confirmarea faptului că, în continuare, cei care se ocupă de indexarea conţinutului au rămas blocaţi în aceeaşi matrice valabilă cu ani în urmă, fără a ţine cont de faptul că algoritmii s-au schimbat radical iar indexarea se realizează cu ajutorul unei formule care cuprinde vreo 8-10 parametri în plus faţă de anii trecuţi. Asta n-ar fi cea mai mare problemă, având în vedere că publicaţiile respective, cu un conţinut ce se modifică şi de două-trei ori pe zi, au asigurată poziţionarea între primele rezultate ale unei căutări.

Ce mă lasă mască însă este tâmpenia, cretinismul absolut şi maladiv de care dau dovadă unii atunci când pun titluri materialelor. Pe lângă faptul că se folosesc majusculele absolut aiurea, titlurile sunt concepute, aparent, de copii de 7 ani cu retard mental sever – altfel nu pot să-mi explic cum dracu’ de tu, ca jurnalist, poţi să scrii aşa ceva fără să te împuşti după aia.

De pildă “Cea mai mare bancă din România a făcut anunţul.” Pe bune? Adică de ce nu “un anunţ”? Sună mai incitant dacă articulezi? Nu, de fapt, sună ca un cur dar tu eşti prea prost pentru a-ţi da seama.

Am strâns mai jos câteva exemple, luate cu copy/paste, fără a modifica nimic – la final nu am putut să mă abţin să nu arunc şi eu câteva răutăţi… măcar la ideea că, dacă în orice redacţie (încă mai) există un SGR, ăla e ori tot timpul matol ori e terminat profesional, altfel cum naiba să dai BT-ul unor asemenea enormităţi?

Sursa: gandul.info

Cea mai mare banca din România a facut anuntul. Ce mesaj vor afisa bancomatele sale începând cu 1 octombrie (nota mea: “Vrei bani? Marş, mă, de-aici…”)

Australia primeste refugiati, dar are o singura conditie. „Trebuie sa ne concentram în acest sens” (nota mea: în care?)

Ce releva un studiu realizat în rândul angajatorilor din România. De sapte ani nu s-a mai întâmplat asa ceva (nota mea: aşa ceva…)

Ce a declarat Simona Halep dupa ce a câstigat meciul cu Sabina Lisicki. „Este o problema…” (nota mea: aşa e; voi, autorii titlurilor sunteţi problema.)

DESCOPERIREA care îi face pe toti soferii sa sara în sus de bucurie! S-a gasit înlocuitorul ieftin al motorinei si benzinei (nota mea: mã, voi chiar aţi luat-o razna?)

ULTIMA ORA – RUSIA ameninta o alta tara vecina cu România: “Vor exista CONSECINTE” (nota mea: pă bune, coae? Da tu unde-ai învăţat să te exprimi, pe scăriţa din spatele autogunoierei?)

A mers lânga iubita lui si a luat-o în brate! Ce face, de fapt, acest barbat cu mâinile (nota mea: tocmai şi le băgase în cur?)

Descoperire uriasa în largul coastei de est a Australiei: ”E cel mai mare din lume” (nota mea: asta e, o ştim cu toţii!)

Un hacker rus a recunoscut tot: dedesubturile unei actiuni de ”super-pirataj” care a cauzat un prejudiciu de 300 de milioane de dolari. Care sunt companiile afectate (nota mea: super-ce? super-CE, mă???)

Sursa: adevarul.ro

A mers lânga iubita lui si a luat-o în brate! (nota mea: auzi, soro, ce pervers!)

Ultimul mesaj pe care politicianul ucis i l-a lasat sotiei înainte sa moara: „Ana, sa nu uiti ca…“ (nota mea: şi s-a dus.)

Asa arata când începe sa se machieze! Finalul i-a lasat fara cuvinte pe cei care au vazut-o. În ce se transforma (nota mea: cine, Mihaela Rădulescu? Probabil in Hulk…)

Care este durata normala a unei partide de sex (nota mea: până îţi dai drumul sau până te prinde soţul/soţia, cred io’)

Blonda asta din Constanta si-a facut o poza cu ea plicitisindu-se in pat, in lenjerie intima! Acum toti barbatii o asalteaza! Vezi aici imaginea (nota mea: o asaltează în pat, adică? Toţi odată??)

Je suis un migrant (nota mea: non, vous êtes un dobitoc sinistru. Vous êtes aussi Charlie. Mori.)

În câte feluri poti sa îti înseli iubitul. Fara sex (nota mea: cu un morcov…)

VIDEO Teoria care ar putea schimba totul despre Univers, mai plauzibila decât crezi (nota mea: da’ de de dracu crezi tu, mă tăntălăule, că eu cred ce crezi tu că aş crede?)

Imagini bomba! Elena Basescu a slabit enorm! Uite cum poate sa arate acum! Vai, in ce hal e (nota mea: în ce hal e oricum… da’ în ce hal eşti şi tu, mă “ziaristule”…!)

Descoperire socanta. Alimentul care îti distruge ficatul mai tare decât alcoolul. Toti îl mâncam (nota mea: nici măcar nu îndrăznesc să comentez)

Malvina Cervenschi, la plimbare cu iubitul si cu sfârcurile la vedere (nota mea: şi cu iubitul şi cu sfârcurile… vine sfârşitul, maică!)

O tânara proaspat casatorita îsi doneaza rochia de mireasa: „Dumnezeu mi-a dat mai mult decât o rochie de mireasa” (nota mea: posibil, soro, dar tot proastă rămâi)

Sursa: descopera.ro

FILMUL care i-a bagat în SPERIETI chiar si pe fanii genului horror. Multi spun ca este prea mult (nota mea: câţi? Filmul e o mizerie, de fapt.)

Beti des vin alb sau vin rosu fara sa cunoasteti ce se ascunde în realitate în sticlele pe care le cumparati (nota mea: de ce crezi tu că toţi suntem la fel de idioţi ca tine?)

Tipul de SEX care va reprezenta o normalitate în 2070 (nota mea: să-i bagi pumnu-n cur la vrabie?)

Un articol pe care trebuie sa îl cititi daca aveati de gând sa va cumparati… (nota mea: aia crezi tu, mă, amărâtule…)

Leave a Reply

