Lume, lume, sunt gravidă!!!!

bellySăptămâna trecută am trecut la mustaţă pe lângă un accident. Trecusem de Vâlcea înspre Sibiu, eram în coloană, cam cu 70. La un moment dat, mi-au fugit ochii pe una gravidă care se rostogolea pe potecuţa care ţine loc de trotuar în zona aia de rahat. Acuma, a remarcat cineva cât de anapoda se îmbracă, îndeobşte, femeile însărcinate la noi? Înainte vreme puneau pe ele nişte rochiţe mai lărguţe care le dădeau şi un oarecare farmec… viitoare mămici şi toate alea. Acuma însă! Tricouri şi bluziţe mulate, cu trei numere mai mici şi şase numere mai scurte, să se vadă, dom’le, ditamai burta şi, dacă e posibil, fără sutien, astfel încât te întrebi uneori dacă nu cumva priveşti vreun patruped din rasa Holstein în loc de o fiinţă umană.

Serios drăguţo, faptul că eşti bucuroasă că ai rămas gravidă e legitim; felicitări tăticului pentru performanţă şi să nu uite să ducă gunoiul în fiecare zi. Că ai un comportament, din punct de vedere vestimentar, similar cu al unei căţele de pe maidan care nu poate şi nu ştie să se îmbrace însă, aia e altceva, ţine de o gândire deformată care virează uşor spre patologic. De ce crezi că a purta un tricou minuscul şi pantaloni cu talia foarte joasă, arătând, astfel, lumii, o burtă umflată şi poalele Muntelui lui Venus e ceva ce atrage privirile în mod favorabil? Crezi că eşti sexy? Ei bine, nu eşti, deloc. Arăţi ca o ştoarfă rămasă din greşeală gravidă cu vreun golan la colţul străzii iar ideea de maternitate e tot atât de departe de tine ca şi galaxia Andromeda de Pământ. În afară de comentarii scabroase şi glume absolut bolnave, nu atragi altceva, fii sigură de asta.

Revenind la ce spuneam la început, rămăsesem, aşadar, cu ochii la fătuca aia care avea o burtă pe jumătate goală sub un tricou cât o batistă şi, dacă mă chinuiam puţin, puteam să-i număr şi primele fire de păr pubian. Nu asta mi-a atras, însă, atenţia, ci faptul că avea un buric imens, ieşit în afară, atât de mare încât aveai senzaţia că ăla micu’ vrea să iasă şi, greşind drumul, se chinuia să scoată capul prin ombilic. Creepy, frate!
Şi mergea proasta aia mândră, cu o burtă cât Luna iar eu, ca un bou, cu ochii holbaţi la buricul tâmpitei, n-am observat că, în faţa mea, coloana se oprise. Reflexul m-a salvat şi am călcat frâna aşa de tare încât cred că s-a blocat şi roata de rezervă. Am oprit la 30 de centimetri de cel din faţa mea şi dacă nu opream, treceam şi prin el şi prin cel din faţa lui.
După ce mi-au trecut transpiraţiile, mă şi gândeam cum ar fi sunat un eventual proces verbal în cazul în care n-aş fi reuşit să opresc la timp: “Conducătorul auto nr… a afirmat că accidentul s-a produs ca urmare a faptului că se uita la buricul unei gravide care circula regulamentar…”
Sinistru.

2 thoughts on “Lume, lume, sunt gravidă!!!!

  1. Esti periculos! Mi-a sarit cafeaua din gura la final, era cat pe ce sa mor inecata… Parca si vad actul constatator al decesului: “O gospodina intre doua varste a fost gasita in rigor mortis in fata calculatorului… Cauza: buricul unei gravide”. Evident, adevaratul “cremenal” va ramane nepedepsit. :))))

    Liked by 2 people

  2. Îţi dai seama la ce interpretări vis-a-vis de relaţia “cauză-efect” ar putea duce o situaţie de-asta? O doamnă ţeapănă la tastatură, ecranul împroşcat cu cafea din cauza unei alte persoane aflată la vreo 170 de kilometri distanţă, pe care n-o cunoscuse niciodată dar pe lângă care se întâmplase să treacă unul la volanul unui DAF…
    Plus că, juridic vorbind, cremenalul era, de fapt, norocosul tată al progeniturii încă nenăscute…
    Ai văzut “The butterfly effect”? Brrr……..

    Liked by 1 person

Leave a Reply

