Mărunţişuri

A rămas gravidă una de la noi de la firmă şi, precum găina care se simte obligată să trâmbiţeze în dreapta şi în stânga faptul că a făcut un ou, şi respectiva s-a simţit obligată să împărtăşească marea veste oricui voia sau nu să o asculte. Toată lumea s-a repezit să o felicite, să o pupe, să o ridice în slăvi că ce mare brânză a făcut ea iar aia se ţinea deja de burtă, ca şi cum o trăgea în faţă. Eu stăteam mai la o parte, aşa, şi mă distram cosmic până a venit aia de la contabilitate şi mi-a dat un cot de mi-a luat aerul: tu n-o feliciţi pe iXuleasca?? Nu, zic, că n-am de ce. Adică cum n-ai de ce?? A rămas însărcinată! Aşa zic, şi care dracu’ e meritul ei aici? Faptul că din milioanele alea de spermatozoizi azvârlite în ea de bărbatu-său s-a găsit unul care să nimerească ovulul, e chestie de şansă, nici unul dintre ei n-a avut nici o contribuţie aici, zic. Dacă o şti să-şi educe plodul ca să iasă om din el, atunci vor merita, ambii, felicitări; până atunci însă, mai vedem.
Am zis asta cam tare şi s-au întors vreo 15 capete spre mine, cu priviri absolut oripilate.
Ce rahat şi cu blestematele astea de convenienţe… La naiba.

Leave a Reply

