Just a morbid thought

rot4M-am întrebat de nenumărate ori de ce nu poate omenirea să renunţe la obiceiul idiot de a-şi băga morţii în pământ, într-o cutie şi de a-i lăsa să se descompună ca nişte gunoaie.
Nu ştiu cât sunt de cunoscute sau conştientizate transformările prin care trece un cadavru până când nu mai rămâne din el decât scheletul dar vă pot asigura că un spectacol mai scârbos şi mai oribil nu există.
Gândiţi-vă că, într-un anumit stadiu, din gura, ochii, nasul, urechile, anusul – şi, dacă e cazul – din vaginul cadavrului începe să se scurgă o zeamă cenuşiu-verzuie cu un miros înspăimântător iar aspectul răposatului bate la cur cel mai crâncen film horror care a existat vreodată.
Şi cică oamenii îşi respectă morţii… să fim serioşi, cum poţi să respecţi ceva ce laşi să arate ca în imaginea de mai sus?

Am vreo opt beri la bord acuma dar asta nu impietează asupra subiectului… cel mult asupra exprimării.
Mai deschid una şi mă apuc să scriu despre Iisus; ce-o ieşi de-aici…

P.S. …şi după aia mă duc în Centrul Vechi să mă îmbăt, elegant, cu hipsterii. Ha!

Leave a Reply

