Un pont (yeah, right…) pentru ANAF, Direcţia Antifraudă

anafAdi de la Vâlcea
Adrian Minune
Baby Minune
Florin Salam
Ionuţ Cercel
Jean de la Craiova
Nicolae Guţă
Roxana Prinţesa Ardealului (what the fuck…?)
Sorin Copilul de Aur
Sorinel Puştiu
Vali Vijelie
şi, cu voia dvs.,
Preafericitu’ Daniel şi biserica ortodoxă din România

Eu plătesc impozite statului. Plătesc taxe. Plătesc amenzi, atunci când e cazul. Una peste alta, sunt unul dintre cei cu ai căror bani funcţionează România. Eu sunt unul dintre cei care cotizează lunar pentru ca jegurile alea de parlamentari, miniştri şi slugoii lor s-o ducă bine. Pe banii mei.
AI PRINS IDEEA, BĂI ANAF-ULE?

Acuma: ăia listaţi mai sus nu plătesc impozite. Deloc. Nu sunt controlaţi la conturi. Deloc. Unii cântă (mă rog…) pe la nunţile românilor moderni, alţii cântă pe la rugăciunile românilor tâmpiţi. Fac o grămadă de bani, mulţi de tot. Nu asta mă deranjează. Pot să facă oricâţi. Mă deranjează că banii ăia sunt neimpozitaţi deşi sunt impozabili, conform legii. Mă deranjează că tu, mă ANAF-ule, îi laşi să fure în linişte. Mă deranjează că nişte inşi fără şcoală şi nişte tâlhari în sutană, plini de aur, grăsime şi tupeu, pot să fure netulburaţi în timp ce eu îmi plătesc taxele şi impozitele la centimă şi la zi.
Asta mă deranjează, mă ANAF-ule.

Rezolvăm şi noi cumva?

Imaginea e luată de pe ziaruldeiasi.ro

Leave a Reply

