Alt(a) scurt(ă)

klausAm ascultat azi, a nu ştiu câta oară, în maşină, un spot de la Realitatea TV (ăia se prind şi pe radio) în care, la un moment dat, vorbeşte Klaus Iohannis. Bine, acuma, chiar şi propoziţia “vorbeşte Klaus Iohannis” e ceva aproape senzaţional, dat fiind caracterul taciturn al personajului.
Cum spuneam, am ascultat spotul ăsta de nenumărate ori şi de fiecare dată mă deranja ceva la ceea ce rostea dom’ prezident. Azi mi-am dat seama. Zice ‘mnealui acolo aşa: “Românii au spus: stop şi de la capăt.”

Bă, vouă nu vă sună nimic aiurea aici? Stop şi de la capăt? De la capăt?? De la care capăt? Dacă priveşti puţin în profunzimea conceptului, nu se poate să nu te treacă un fior. Adică, o luăm iar de la început? Trecem, din nou, prin aceleaşi rahaturi de care ne-am cam săturat? De la care capăt, mă??

Foarte posibil să vorbesc eu prostii, că nu mă pricep la politichie dar am o intuiţie care rareori a dat greş aşa că, dacă aş avea ocazia, ţi-aş adresa o întrebare: mă Klause, de ce îmi face mie impresia că tu ai fost pus acolo mai mult ca să execuţi decât să ai iniţiative?
De ce naiba toată campania asta “împotriva corupţiei” îmi sună mai curând a “băgaţi-i pe ăia la rece, că e rândul nostru”? Bine, acuma nu contest faptul că am o oarecare satisfacţie atunci când văd gunoaiele azvârlite la ghenă numai că, vezi tu, Klause, o duhoare tot rămâne după aia şi ce mă sperie mai tare e că nu e doar a lor, a gunoaielor de “politicieni” ci se mai insinuează pe-acolo şi un iz scârbos de varză… de Bruxelles.

Leave a Reply

