Măi, persoane cu orientare sexuală diferită!

tumblr_m71vijq9Is1r2wsl5o1_500Iacătă ce-am citit într-un ziar: “Premieră istorică în Irlanda. Primul referendum pentru legalizarea căsătoriilor gay”. Premieră istorică. ISTORICĂ!
Va să zică. aşa se scrie istoria, mai nou: prin referendumuri care afectează nişte oameni cu o altă orientare sexuală decât cea hetero-. Bun, că titlul e cretin, aia e altceva; probabil că irlandezii, chiar şi cei gay, nu o consideră, pe ea, premiera, atât de istorică. Sau poate că da. Problema lor.


Problema mea? Nici pe departe ăia care o fac altfel. Treaba lor. Nu mă interesează, deloc. N-am prieteni gay. Dacă vreodată ar veni un amic la mine şi mi-ar spune: ştii, sunt gay, cred că singura mea reacţie ar fi să ridic din umeri: aşa, şi?
Din nou, problema mea? Păi am una mare de tot vis-a-vis de modul în care se abordează subiectele astea, de ambele părţi, în plan global, ca şi cum ce mare rahat ar fi că, din un milion de oameni, treizeci la sută sunt gay. Or fi, bravo lor.
Mai nou însă, chiar şi dezinteresul pentru această categorie se taxează nefavorabil – nu în România, încă, slavă zeilor! – ci prin Vestul ăla supradezvoltat, progresist şi dezînhibat. ASTA mă aduce într-o stare cosmică de nervi.
Cum adică, dacă nu mă interesează înseamnă că sunt contra lor? Şi cu holocaustul evreilor e la fel: dacă nu te interesează şi o spui public, eşti antisemit, fratele meu. Ei bine, nici holocaustul nu mă interesează, deloc. N-am nici o tangenţă cu ce s-o fi întâmplat acum nu ştiu câţi ani, nu mă afectează cu nimic deci, nu e problema mea, ergo, nu mă interesează. I don’t give a damn.
Dar! Ăsta e deja teren minat. Cum să nu te preocupe, mă, problemele minorităţilor sexuale sau ale celor cărora le-au fost ucişi şi torturaţi părinţii, bunicii, prietenii ş.a.m.d.? Păi, nu mă preocupă… desigur că, în principiu, îmi pare rău pentru cei din urmă pentru că a ucide o altă fiinţă care nu ţi-a făcut nimic e de tot rahatul, dar cam atât. Îi compătimesc maxim, în schimb, pe gay, că nu ştiu ce pierd… da’ acuma, na, ce să le faci?
A, când însă gay-ii ăia încep să defileze pe bulevardele oraşelor, ziua în amiaza mare, în ipostaze care, de multe ori, sunt la limita indecenţei, şi să îţi arunce, practic, în faţă, modul lor de a face sex, urlând că şi ei au drepturi, atunci e altceva: ASTA mă deranjează. Cum ar fi să ieşim şi noi, cei hetero- şi să ne dăm mari că noi o facem cu femei (şi femeile cu bărbaţi, evident)? De tot rahatul, este? Plus că, prin defilările alea ale lor, în pofida zbieretelor cum că “suntem egali cu voi!” băieţii ăştia nu fac altceva decât să se disocieze de comunitatea propriu-zisă şi să creeze o subcategorie artificială care, de cele mai multe ori, prin atitudine şi principii, ofensează şi sfidează tocmai categoria din care s-au separat.

M-am nimerit, cu câţiva ani în urmă, pe la Unirii, când avea loc un marş din ăsta de gay. Se forţau ăia să pară veseli, destinşi şi dezînhibaţi dar îi păzeau jandarmii ca pe sfintele moaşte. Pe partea ailaltă, psihopaţii ăia de la Noua Dreaptă, cred, băteau şi ei pas de defilare, cu cruci, biblii şi toată recuzita ortodoxismului instituţionalizat, urlând că ei sunt normali şi că Iisus vine. Nu penibil… absolut demenţial! Momentul trăsnet a fost când un puşti de vreo 11 ani, care privea cu ochii cât sarmaua la gay-ii ăia l-a întrebat pe taică-su, suficient de sonor ca să fie auzit la 20 de metri “Tati, ăia fac sex în fund? Da’ femeile cum fac?” Am râs de m-am căcat pe mine dar puştiul chiar era complet debusolat… lumea lui tocmai se sucise cu fundul în sus, ca să zic aşa.

Hai că m-am abătut de la subiect. Ideea e că dacă te separi singur de comunitate, nu poţi pretinde că te-au dat alţii afară şi după aia să dai vina pe ei; tu eşti ăla care e de vină. O băgaţi pe-aia cu discriminarea… nu vă discriminează nimeni, mă! Lumea însă nu e interesată de modul în care vă jucaţi voi de-a animalul cu două spinări… asta e ceva ce se face în intimitate şi, de regulă, nu se spun detalii picante în public. Nu vă uitaţi la câinii care se încalecă pe rupte prin parcuri; ăia sunt altă specie. Noi suntem oameni (homo sapiens) iar ăia sunt câini (familia canidae), adică altceva!
Voi vreţi să vă consideraţi discriminaţi, de fapt, pentru că asta vă dă senzaţia că sunteţi “altfel” şi vă permite să vă victimizaţi. Ei bine, nu sunteţi altfel. Omul, ca specie, nu e definit de gaura pe unde şi-o trage ci de cu totul alte caracteristici iar din punctul ăsta de vedere, suntem toţi la fel.

Beleaua apare atunci când la modă vine aia cu corectitudinea politică. În treacăt fie spus, mi-ar plăcea să-l întâlnesc pe ăla care a inventat termenul şi să-l iau la o conversaţie particulară, undeva, departe, pe vreun maidan, ca să-l dezinadaptabilizez puţin şi să-l fac să-şi iubească mama.
Corectitudinea politică e atunci când societatea (?) incearcă să te oblige să-ţi pese de ceva ce pe tine nu te interesează.
Dacă sunt patron de firmă şi nu-l angajez pe unul care e gay, ăla, teoretic, mă poate da în judecată pentru discriminare. Teoretic numai, pentru că dacă l-aş prinde după aia, să vezi ce discriminare i-aş da…
În State, dacă cafteşti un alb şi te ia poliţia, e cu judecător, amendă, supraveghere etc.; trece repede, de regulă, cu o pălmuţă peste degeţele. Dacă cafteşti un negru însă (sau african-american, negru e ofensator) atunci, prietene, e “hate-crime” şi intră în jurisdicţie federală iar de cazul tău se vor ocupa băieţii de la FBI şi, dacă scapi cu 8 ani de bulău, să zici săru-mâna!
Dacă te îndoieşti de holocaustul ăla, în State şi cam în orice ţară din Europa poţi să fii arestat pentru antisemitism.
Dacă îi zici unui pitic că e pitic, ai pus-o; ăla se simte ofensat şi rănit psihic: trebuia să-i zici “persoană cu o statură mică”. Juma’ de om ăla te poate da în judecată…

… şi exemplele pot continua dar, ce vreau să vă zic, măi gay-ilor: calmaţi-vă, frate.
În afară de câţiva duşi cu capu’, pe nimeni nu interesează ce faceţi, dacă existaţi sau nu şi cum faceţi treaba aia ruşinoasă.
Încetaţi să vă mai consideraţi victime ale sistemului şi vedeţi-vă de treabă liniştiţi – nimeni n-o să aibă nimic cu voi.
A, şi încă ceva: faza cu adopţia copiilor e cam aiurea, ziceţi şi voi, pe bune acum. Este?

Poza e luată de pe imgfave.com.

One thought on “Măi, persoane cu orientare sexuală diferită!

Leave a Reply

