5.

5.a. Copywriter-ii care concep reclame cu ţintă directă spre copii
5.b. Directorii de creaţie care aprobă aceste reclame
5.c. Posturile TV care acceptă să difuzeze aceste reclame
5.d. Părinţii care pun botul, ca nişte zevzeci, la mesajul acestor reclame

Consider că a te folosi de mintea încă neformată a unui copil pentru a-ţi creşte încasările (v. 5.a, 5.b.,5.c.) este ceva josnic, de căcat, care te descalifică atât în plan profesional cât şi în plan personal.
Eşti o zdreanţă cu chip de om.
Mori.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s