Un(a) scurt(ă)

Madame Udrea, Elena Udrea, care va să zică, amenință că dă statul român în judecată la CEDO pentru condițiile din arest și din penitenciare. Că, cică, gândaci în pat. Că toaleta fără ușă. Că camere (sic!) mici, unde nu poți să-ți faci plimbarea. Că mâncare de căcat. Că e rău și ea, Madame Udrea, vrea să nu mai fie rău și, astfel, să fie bine.

Acuma, ce să zic, eu, dacă eram un gândac din camera unde a fost cazată Sensibilitatea Sa, nu m-aș fi urcat în patul ei nici mort; am și eu mândria mea… Dao întrebare tot mă frământă: nu știa Madame de condițiile din penitenciare până acum, mai ales din fosta postură de Prima Doamnă a Țării? Ce pana mea, credea că e ca la hotelurile alea fistichii unde se duce ea când se duce?

Bă da “oamenii de stat” din țara asta amărâtă chiar trăiesc în alte planuri, paralele cu cel al realității cotidiene? Cred că da, altfel n-am avea cea mai mare densitate de zdrențe ordinare, hoți, analfabeți, chivuțe și curve de ambele sexe în ceea ce unii numesc “clasa politică”, dar care ar merita mai curând numele de “bordel de periferie”.

Personal, sper să vă văd, într-o zi, pe toți, cu cătușe pe labele alea furăcioase și încărcați la grămadă în dube și duși pe un stadion unde să primiți exact ceea ce meritați: un glonț în cap.

P.S. Ar fi mers o poză cu Madame în deschidere da’ nu vreau să-mi poluez blogul chiar în halul ăsta…

Leave a Reply

