Laura Codruța Kövesi

codrutaÎmi place Codruța. E genul de femeie pe care aș invita-o la orice oră la un restaurant (doamna Kövesi, domnu’ Kövesi, nu vă supărați, nu?). Îmi place cum arată și, mai ales, îmi place ce reprezintă. In extenso, îmi place și de cei pe care îi are în subordine da’ pe ei n-aș avea cum să-i invit la restaurant, că sunt mulţi şi  n-am cu ce.

Să fim serioși, chiar avem nevoie de ea, de Codruța. Într-o țară în care cei care fac legea sunt primii care se cacă pe ea, Codruța și DNA-ul reprezintă, deocamdată, cam singura speranță că, vreodată, legile vor fi respectate în țara asta. Pe bune acuma, credeți că ăia din “țările civilizate” respectă legile de drag? Aiurea, le respectă pentru că le e frică, pentru că știu că dacă calcă pe bec, o să le încingă ăia curu’ de-o să poată prăji ouă pe ele. Toți plângăcioșii care o bagă pe-aia cu “statul polițienesc” sunt ori corupți până-n gât ori proști de bubuie. Ne-am obișnuit timp de ‘jde mii de ani să ne doară fix în cur de legi și de reguli, fără să ne gândim că, prin asemenea atitudine, ne facem rău unii altora și atunci când vin unii și ne zic “Bă, respectați legea că altfel dați de dracu’!” ne supărăm pe ei, că sunt bulangii. Ei bine, bulangiii suntem noi, mă, ăia care credem că legile sunt făcute, întotdeauna, pentru alții.

De-aia zic: avem nevoie de Laura Codruța Kövesi și de băieții ăia care lucrează la ea, acolo, la DNA. Codruța, ești una din foarte puținele motive pentru care mai am o speranță palidă că lucrurile vor începe să se miște în direcția bună în țara asta. Rămâi așa cum ești. Pleeease…?

Poza preluată de pe ziare.com

Leave a Reply

